PROCES PRZEBIEGU NAPRAWY

Krok 1

Wypełnij i wyślij poniższy formularz.

Bezpiecznie zapakuj uszkodzony sprzęt razem z ewentualnymi akcesoriami przydatnymi w procesie diagnozy/naprawy.

Przekaż paczkę kurierowi.

Krok 2

Po otrzymaniu przesyłki weryfikujemy zawartość oraz przystępujemy do wstępnej diagnozy, kontaktujemy się i ustalamy termin realizacji oraz koszt usługi.

Krok 3

Naprawiamy urządzenie.

Po otrzymaniu płatności za wykonaną usługę, odsyłamy kurierem na wskazany adres Twoje naprawione urządzenie, bądź informujemy o gotowości sprzętu do odbioru.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Marka i model urządzenia, wersja pojemnościowa.
Na przykład kabel zasilający, ładowarka, pudełko, karta SIM/pamięci.
Prosimy o podanie numeru seryjnego/numeru IMEI urządzenia.
Prosimy o podanie koloru urządzenia w celu szybszej weryfikacji dostarczonego sprzętu.
Szczegółowy opis usterki oraz okoliczności jej powstania. Pomoże to nam szybciej i trafniej zdiagnozować problem z urządzeniem.
Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy:
Adres do wysyłki:

Naprawa elektroniki Damian Gąsik
ul. Zakładowa 58
20-820 Lublin
780-620-701
Telefon do kontaktu.
Mail do kontaktu.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.